sobota, 11 stycznia 2014

#1. Postacie główne.

Cześć! :) Postanowiłam "przybliżyć" niektórym z was wygląd aktorów grających w serialu pt. "Tajemnice Domu Anubisa". Kolejność znaczenia nie ma, choć przyznam, że Patricię  musiałam umieścić pierwszą =) 


 

                                                          Patricia Williamson 




                                                                   Mara Jaffray

 



                                                                        Joy Mercer



                                                                     Amber Millington 



                                                                    Nina Martin

 


                                                             Willow Jenks

              



                                                               K.T




                                                                      

Na dzisiaj to tyle ;) Nie martwcie się o chłopców, nie zapomniałam o nich. Dodam, nie długo. Muszę odrobić lekcje ;-; Jak kogoś pominęłam, to proszę mnie poinformować. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz